Facebook Twitter YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Новини  >  23 Лютого 2016, 15:02

Юрій Стець: «Для того щоб тема Криму була в інформаційному просторі держави, ми продовжуємо масштабну комунікаційну кампанію»

Міністерство інформаційної політики України запускає нову комунікаційну кампанію «Крим – це Україна». Презентація кампанії  відбулася 23 лютого в ІА «Укрінформ». 

«Ми не дамо забувати про те, що Крим був незаконно анексований Росією. Для того, щоб тримати тему Криму у світовому  порядку денному, прийнято рішення продовжувати комплексну соціальну кампанію «Крим — це Україна», -  коментує запуск соціальної комунікаційної кампанії Міністр інформаційної політики Юрій Стець.

Вона буде логічним продовженням кампанії, яку МІП розпочало у березні 2015 року.

Тоді було розроблено комплексну соціальну медійну кампанію, в якій українці стверджують: «Крим – це Україна». Метою її було продемонструвати, що питання півострова залишається одним з пріоритетних для української влади. Вже за тиждень стартувала зовнішня реклама та промокампанії, через місяць - розміщено рекламу в столицях Європейського союзу, США, Канади, Австралії та інших країнах. 


Перейти до списку публікацій