Facebook Telegram Twitter Instagram YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Новини  >  31 Травня 2019, 10:05

Д. Золотухін: Сексизм грає не на руку рекламі та ЗМІ

29 травня 2019 року заступник Міністра інформаційної політики України Дмитро Золотухін узяв участь у панельній дискусії з гендерних питань у рекламі «Розрив шаблону: 3С під прицілом», що відбулася в рамках Ukrainian Creative Awards у Одесі.

Заступник Міністра наголосив, що МІП виступає за подолання гендерних стереотипів у рекламі та мас-медіа загалом. «Сексизм не лише сприяє нерівності в суспільстві та принижує гідність жінок і чоловіків. Використання таких дискримінаційних образів грає не на руку і самим замовникам реклами, адже може викликати осуд з боку громадськості. Тож правило «секс продає» вже не безумовна істина», – зазначив Д. Золотухін.

Участь у дискусії також взяли Ірина Лилик, президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Олена Давліканова, координаторка проектів Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Жустін Райжіте, менеджер з питань розвитку та політики Європейського альянсу зі стандартів у рекламі.


Перейти до списку публікацій