Facebook Twitter YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Прес-релізи  >  10 Квітня 2015, 09:04

МІП реалізовано соціальну кампанію по окремо виділеній ключовій програмі щодо інформаційної політики Криму

В рамках загальнонаціональної соціальної кампанії "Крим - це Україна" відбулось розміщення сюжетів на більш ніж 2000 площинах по всій Україні. На час реалізації кампанії ротація тематичних аудіороликів відбувається на загальнонаціональних радіостанціях. Ротація відеороликів та пекшотів "Крим - це Україна" передбачена як на національних, так і на регіональних телевізійних каналах.

Обличчями кампанії стали кримчани: Ахтем Сеїтаблаєв - режисер, продюсер, автор, ведучий проекту "Хоробрі серця", Ольга Духніч - політичний  психолог, журналіст тижневика "Новое время", Севгіль Мусаєва-Боровик - головний редактор інтернет-видання "Українська правда", Владислав Селезньов - підполковник, начальник прес-служби Генерального штабу Збройних сил України,  Ліза Богуцька - блогер, дизайнер, Олександр Янковський - генеральний продюсер "Чорноморської телерадіокомпанії", керівник телепроекту "Крим.Реалії".

"Послідовно працюючи в напрямку актуалізації теми Криму в порядку денному, як в Україні, так і за її межами, МІП крок за кроком реалізує державну політику по реінтеграції півострова в  український інформаційний простір",- заявив Юрій Стець.

Нагадаємо, що на підсумковій прес-конференції за результатами першого місяця діяльності Міністерства інформаційної політики України Юрій Стець представив проект соціальної кампанії «Крим - це Україна!»

1

1


Перейти до списку публікацій