А. Біденко: Головною складовою бренду Ukraine NOW є його відкритість
11 жовтня 2018 року в рамках #єдиногоголосу державний секретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко нагородив переможців онлайн дизайн-батлу 2 Hours Design Battle за дизайн промо-сторінки для бренду Ukraine NOW.
Він підкреслив, що головною складовою бренду Ukraine NOW є його відкритість і можливість використання будь-ким й будь-де.
«Звичайні українці, які працюють у різних сферах, є агентами просування України через бренд Ukraine NOW, активно популяризуючи його. І це найбільший на сьогодні наш ресурс. Так, прекрасним прикладом став дизайн-батл, змагання з найкращого використання брендингу – в цьому і є сенс ідеї Ukraine NOW», - зазначив А.Біденко.
Креативний директор студії Vintage Ольга Шевченко розповіла, що хоче зробити Україну країною дизайну. Вона повідомила про роботу над сайтом бренду України Ukraine NOW.
«Ukraine NOW підтверджує, що в Україні відбуваються зміни. Особливо цінне це для молоді, яка бачить, що Уряд підтримує інновації та ініціативи».
Керівник Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів Роксолана Стадник нагадала, що бренд України Ukraine NOW отримав одну з найбільш престижних премій у сфері дизайну – Red Dot Design Award – у категорії Corporate Identity.
Бренд Ukraine NOW створений в рамках роботи Комісії з питань популяризації України в світі при МІП за участі експертів британського Уряду. Розробником бренда виступила українська агенція Вanda.
Перейти до списку публікацій