Facebook Telegram Twitter Instagram YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Соціальна реклама  >  21 Вересня 2018, 10:09

Безпека дорожнього руху: третя хвиля

У рамках кампаній, спрямованих на формування відповідального та свідомого ставлення до вимог безпеки дорожнього руху, мінімізацію ризиків, що виникають при взаємодії "людина-машина-дорога", Міністерство інформаційної політики України запускає третю хвилю інформаційної кампанії з підвищення рівня безпеки дорожнього руху під назвою "Віч-на-віч".

В усіх матеріалах кампанії акцент зроблено на новому обмеженні швидкості на дорогах - 50 кілометрів на годину. Використовується візуалізація людей з окремих професій, з якими доведеться зустрітися після ДТП. Гасло цієї кампанії попереджає "Не жени до мене! Збережи своє життя!".

За даними Нацполіції,  у 2017 році в країні було зареєстровано 27 220 ДТП з постраждалими. 3432 людини загинуло, майже 35 тисяч отримали травми. При цьому переважна кількість ДТП сталися через порушення Правил дорожнього руху.

Кампанія представлена бордами та сітілайтами, а також  трьома тематичними відеороликами, які запущені у ротацію в якості соціальної реклами на загальнонаціональних та регіональних телеканалах, а також демонструються перед показами фільмів у кінотеатрах.


Перейти до списку публікацій