Facebook Telegram Twitter Instagram YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Новини  >  15 Вересня 2018, 09:09

МІП: У Чернігові відбувся воркшоп для регіональних медіа

8-9 вересня в Чернігові відбувся воркшоп для представників регіональних ЗМІ в рамках проекту «Точне відображення Угоди про асоціацію Україна-ЄС в українських медіа».

Головний спеціаліст сектору з питань просування України в світі Міністерства інформаційної політики України Софія Джуринська виступила на панелі, присвяченій питанням актуальної інформаційної політики України. Вона розповіла про роботу Міністерства у напрямку просування новоствореного бренду країни, зокрема, про розміщення у аеропортах Києва, Львова, Одеси та Харкова, ротацію роликів на телеканалі Euronews та використання брендингу на міжнародних заходах.

"Зараз лише розпочинається масштабна робота з новим брендом країни Ukraine NOW. Злагоджені дії державного, громадського та приватного секторів зможуть досягти якісного результату, адже у нас ціль одна - змінити імідж України та зробити бренд впізнаваним. До кінця вересня буде презентований брендбук, що відкриє можливість абсолютно кожному використовувати єдиний бренд", - зазначила С. Джуринська.

Учасниками воркшопу були представники провідних регіональних ТВ, радіо, онлайн- та друкованих медіа з Кропивницького, Львова, Черкас, Чернігова, Одеси, Тернополя та Запоріжжя.

Проект «Точне відображення Угоди про асоціацію Україна-ЄС в українських медіа» передбачає тісну співпрацю з регіональними журналістами з метою посилення спроможності регіональних медіа у висвітленні тем, які стосуються імплементації Угоди про асоціацію, а також збільшення обсягів якісної інформації про процес євроінтеграції Україні.

Проект реалізовують українські громадські організації «Інтерньюз-Україна» та «Товариство Лева» спільно з польським Фондом міжнародної солідарності.


Перейти до списку публікацій