Facebook Telegram Twitter Instagram YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Новини  >  10 Вересня 2018, 11:09

А. Біденко: Бренд Ukraine NOW має стати обличчям України на світових ринках

7 вересня 2018 року державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко виступив на III Форумі креативних індустрій, який пройшов у Києві в НСК «Олімпійський».

Під час панельної дискусії «Брендинг та позиціонування країни - що ще не так?» він розповів про можливості, які відкриває використання єдиного бренду Ukraine NOW для просування українських товарів та послуг на міжнародних ринках.

«Є великі ринки туризму, інвестицій, експорту, обміну освітою, на які Україна поступово виходить як повноцінний гравець. І не маючи свого обличчя, не маючи єдиного голосу, ми втрачаємо. Те що ми зараз намагаємось зробити з брендом Ukraine NOW – це зайти на ринки з однією обгорткою, з одним лицем продукту», - зазначив А. Біденко.

У панельній дискусії також взяли участь Ірина Кузнєцова, офіційний представник Cannes Lions в Україні, директор групи DIALLA Communications; Тетяна Жданова, керівник робочої групи проекту «Туристичний бренд України» у 2013-2014 рр., координатор проекту «Нова міфологія України»; Павло Вржещ, співвласник і креативний директор агенції Banda, та Дмитро Барсуков, СЕО Young & Rubicam Ukraine.

Нагадаємо, 3 вересня 2018 року у Києві у Мистецькому арсеналі відбувся форум «Перспективи брендингу Ukraine NOW в проектах креативних індустрій», організований Міністерством інформаційної політики України разом з командою Ukrainian Fashion Week.

10 травня 2018 року Кабінет Міністрів України схвалив бренд Ukraine NOW, розроблений українською агенцією Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики.


Перейти до списку публікацій