Facebook Telegram Twitter Instagram YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Новини  >  10 Серпня 2018, 17:08

МІП: Завершився курс медіаграмотності для школярів Media Teenz

30 липня - 10 серпня 2018 року у арт-хабі ІА «Укрінформ» пройшов двотижневий пілотний курс медійної грамотності та культури для підлітків у рамках проекту Media Teenz. Ініціатором проекту виступило Міністерство інформаційної політики спільно з ГО «Укрмедіа» та Київським молодіжним центром.

10 серпня відбулося вручення сертифікатів про проходження курсу усім 32-м учасникам проекту. Наймолодшому з них виповнилося 10 років.

Підсумкові роботи учасників оцінювало журі на чолі з головою наглядової ради Національної суспільної телерадіокомпанії України Тетяною Лебедєвою. Найкращі студенти матимуть змогу пройти професійне стажування в українських ЗМІ.

«У сучасному світі медіа та комунікації відіграють визначальну роль. Тому медійна грамотність вже стала тією дисципліною, якій варто приділяти значну увагу школярам, особливо старшокласникам. Переконана, що отримані під час курсу знання і навички допоможуть нашим юним студентам більш впевнено себе почувати у інформаційному просторі», - зазначила Перший заступник Міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова.

Лекторами курсу виступили, зокрема, голова правління ГО «Громадське радіо» Андрій Куликов, заступник генерального директора УНІА «Укрінформ» Марина Сингаївська, заступник Міністра інформаційної політики Дмитро Золотухін, виконавчий директор «Громадського телебачення» Катерина Горчинська, CEO компанії GOODMEDIA Кирило Тимошенко, редактор інформаційних програм телеканалу UA|TV Наталія Івченко та заступник редактора VoxCheck Максим Скубенко.

У рамках проекту учасники прослухали лекції за темами: форми та види ЗМІ; аналіз та перевірка інформації; створення власної редакції; створення та підготовка контенту; блогінг; фото- та відеоконтент; безпека в інтернеті; основи піару в медіа; тренди соціальних мереж, робота в Facebook та Instagram; актуальні освітні можливості для молоді, написання резюме та мотиваційних листів.


Перейти до списку публікацій