Facebook Twitter YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Новини  >  28 Квітня 2015, 15:04

Роз’яснення щодо соціальної рекламної кампанії «Крим – це Україна»

Ми вважаємо, що соціальна рекламна кампанія «Крим – це Україна» є актуальною сьогодні, оскільки тема окупованого Криму поступово зникає з порядку денного, як на світовому рівні, так і в Україні. Більш того, сама Україна зникає з перших шпальт газет та новинних стрічок світових ЗМІ. Тому, якщо ми не будемо системно розповсюджувати інформацію про окупований Крим і про те, що він є частиною України, як всередені держави, так і ззовні, – це стане великою помилкою. І вона може коштувати всім нам територіальної цілісності країни.

Ми спираємось на підтримку стейкхолдерів, які представляють окуповані регіони України. Саме тому кампанії, на кшталт «Крим – це Україна», розроблюються у щільній комунікації з тими представниками громадського суспільства, які безпосередньо зацікавлені в іх реалізації.

Більш того, ми пішли на крок далі – соціальна рекламна кампанія стала продовженням інформаційної кампанії «Крим – це Україна. Як не крути», яку розробили організації кримських переселенців та українські громадські організації, які опікуються проблемами АР Крим і міста Севастополя.

Так, 23 лютого, в роковини окупації Криму, за підтримки Меджлісу кримськотатарского народу, уповноваженого Президента України у справах кримськотатарскього народу, Програми розвитку ООН стартувала інформаційна кампанія, створена представниками Комітету з захисту прав кримськотатарського народу, Регіонального центру прав людини, Української Гельсінської спілки з справ людини, Кримської діаспори, Кримської польової місії з справ людини, Кримського центру ділового і культурного співробітництва «Український дім», Центру інформації про права людини, Громадського радіо, Центру громадської просвіти «Альменда», Центру «Інтеграція і розвиток», Центру «Топ-Кая», Кримського інституту стратегічних досліджень, Українського незалежного центру політичних досліджень і консультацій, Центру близькосхідних досліджень, громадської ініціативи «Крим SOS» та інших.

Так, є багато питань щодо фактичної реінтеграції та повернення окупованого Криму, в тому числі і соціальне забезпечення внутрішньо переміщених осіб. Але це є функціями інших міністерств. Наразі в наш функціонал входить проведення соціальних рекламних кампаній, що стосуються покладених на нас завдань Кабінетом Міністрів України.

Тому нас дивує ситуація, коли негативна реакція на кампанію «Крим – це Україна» з боку російських ЗМІ та блогерів, «з радістю» підтримується деякими українськими блогерами. Оскільки зрозуміло, що для Росії, яка створила мем «Кримнаш», вигідно сьогодні, щоб ми перестали говорити про Крим, як на національному, так і на міжнародному рівнях.

Щодо цільової аудиторії кампанії. Ми акцентували увагу на тому, що кампанія «Крим – це Україна» розрахована і на українське суспільство, і на світову громадськість. Ми розраховуємо на громадян України, а також на іноземні медіа, аналітичні центри, дипломатичні установи, державні органи та простих громадян.

Щодо фінансування. Всі соціальні кампанії ми реалізуємо не витрачаючи жодної копійки державних коштів. Реалізація кампаній є можливою завдяки тісній співпраці з обласними державними адміністраціями, міськими виконкомами та комерційними структурами, що є операторами зовнішньої реклами. Ми використовуємо усі доступні ресурси задля професійного виконання своєї роботи. За потреби, ми можемо надати копії всіх листувань з нашими стейкхолдерами.

Більш того, ми витрачаємо власні кошти для друку рекламних постерів, виготовлення аудіо- та відеороликів, так як це роблять всі громадяни України, які витрачають кошти на вирішення нагальних потреб власної держави в питаннях національної безпеки і оборони.

Коли Ви ставите нам питання щодо актуальності кампанії «Крим – це Україна», поставте його і тим організаціям, що її започаткували. Спитайте, чи потрібно на всю країну та на весь світ говорити про окупований Кримський півострів. І, повірте, Ви отримаєте гідну відповідь.

Вдячні всім, хто підтримав нас в реалізації цієї кампанії, розуміючи важливість цього питання. Також ми вдячні всім кримчанам, які стали обличчями кампанії.

 Слава Україні!

Крим – це Україна!

 Команда МІП

 

 

 

 


Перейти до списку публікацій