Facebook Telegram Twitter Instagram YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Новини  >  19 Червня 2018, 14:06

А. Біденко: Єдиний бренд України відкриває нові можливості для просування українських міст та сіл

19 червня 2018 року в рамках XIV Українського муніципального форуму проходить День відкритого врядування та економічного розвитку українських міст, на якому розглядаються питання підтримки економічного розвитку територіальних громад в Україні.

У заході взяв участь державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко. Він розповів про затверджений урядом бренд України «Ukraine NOW» та про можливості, які цей бренд відкриває для просування українських міст та сіл у світі.

«Зараз всі сили держави спрямовані на те, щоб змінити ставлення світу до України. Змінити сприйняття України як традиційної країни. Показати, що ми країна інноваційна, країна рівних та необмежених можливостей, країна ідей та стартапів. Країна невеликих міст, сіл, селищ, куди кожен іноземець може вільно приїхати, як для бізнесу, так і просто, щоб відпочити і побачити щось цікаве. Створення парасолькового бренду «Ukraine NOW» - це можливість говорити про Україну у світі єдиним голосом», - підкреслив А. Біденко.

Він також додав, що уряд готує міжнародну кампанію з просування українських міст – Києва, Дніпра та Львова. «Ми маємо реалізували той потенціал, який є у наших міст та сіл, маємо продемонструвати його світові. А парасольковий бренд допоможе суттєво спростити усі маркетингові активності», - зазначив держсекретар МІП.

Нагадаємо, 10 травня 2018 року Кабінет Міністрів України схвалив бренд «Ukraine NOW», який був створений українською агенцією Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики.


Перейти до списку публікацій