Facebook Telegram Twitter Instagram YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Новини  >  7 Грудня 2017, 14:12

Комісія з питань популяризації України обрала фіналістів на створення брендбуку України

7 грудня 2017 року під час чергового засідання Міжвідомчої комісії з питань популяризації України у світі при Міністерстві інформаційної політики України було обрано трьох фіналістів щодо створення брендбуку України для реалізації комунікаційної стратегії України

Обрані фіналісти мають до 15 грудня цього року доопрацювати свої макети брендбуку та надати розширені пропозиції щодо його цілісного бачення, ідеї та довершеного вигляду. 

Окремо на засіданні Комісії були ухвалені пропозиції щодо просування інвестиційного, науково-освітнього та оздоровчого потенціалів України за кордоном. Це важлива складова, яка разом із брендом формуватиме позитивний імідж України на світовій арені та створюватиме сприятливі умови для залучення іноземних інвестиції. 

Нагадаємо, Міжвідомча комісія з питань популяризації України у світі була створена постановою КМУ від 7 червня 2017 року за № 467 в рамках реалізації Концепції популяризації України у світі та просування інтересів України у світовому інформаційному просторі, схваленої Урядом 11 жовтня 2016 року.

Усі отримані пропозиції зі створення брендбуку України попередньо були розміщені на сайті Міністерства з можливістю голосування.


Перейти до списку публікацій