Facebook Twitter YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Новини  >  23 Листопада 2017, 14:11

МІП: З 24 листопада запроваджується «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації

23 листопада 2017 року в ІА «Укрінформ» відбулася прес-конференція, присвячена запровадженню загальноєвропейського номеру Національної «гарячої» лінії в Україні. Від 24 листопада номер 116 123 (доступний з мобільних телефонів на всій території України) - «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації, роботу якої забезпечує ГО «Ла Страда-Україна.  

Заступник Міністра інформаційної політики України Дмитро Золотухін зазначив, що протидія насильству важлива не лише з позиції побутових особистісних стосунків, але й з точки зору забезпечення національної безпеки України. «Неодноразово у своїх дослідженнях я стикався з тим, що кремлівська пропаганда використовує соціальне сприйняття психологічного та фізичного тиску на жінку в своїх цілях, спрямовуючи цей наратив проти суспільства. Це не є питанням лише гендерної рівності – це питання цивілізаційного вибору, який, я сподіваюся, ми всі в Україні розділяємо», – зауважив Золотухін.

1

Віце-президент ГО «Ла Страда-Україна» Ольга Калашник заявила: «Перехід Національної «гарячої» лінії на загальноєвропейський номер – це Європейська інтеграція в дії та великий крок у напрямку протидії гендерно обумовленому насильству в Україні. Символічно, що впровадження нового консультативного номеру для мобільних телефонів відбувається напередодні глобальної акції «16  днів проти насильства».

Заступник Міністра внутрішніх справ України Анастасія Дєєва зазначила: «Чим більше людей обізнані в темі сімейного насильства, тим легше зробити крок до виявлення та протидії насильства в суспільстві. Для МВС надзвичайно важлива співпраця з такою «гарячою» лінією, щоб покращувати роботу мобільних груп і ефективніше реагувати на випадки насильства в сім’ї».

Довідково. Перехід на новий номер забезпечили українські мобільні оператори «Київстар», «lifecell» і «Vodafone» за сприяння Української асоціації операторів зв’язку «Телас». Даний номер телефону є гармонізованим європейським номером та запроваджений у багатьох європейських країнах для послуг з особливим суспільним значенням, а саме, для функціонування ліній психологічної допомоги. Номер виділено рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації.

Участь у заході взяли: представники ГО «Ла Страда»; Міністерства інформаційної політики України; Міністерства внутрішніх справ України; Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації; мобільних операторів «Київстар», «lifecell» і «Vodafone»; міжнародних і громадських організацій, які працюють у напрямку попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації. 

 


Перейти до списку публікацій