Facebook Twitter YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Соціальна реклама  >  19 Вересня 2017, 13:09

Інформаційно-роз’яснювальна кампанія щодо важливості вивчення англійської мови

Міністерство інформаційної політики України представляє комунікаційну кампанію «Вивчай англійську».

Кампанія  передбачає розповсюдження лайтбоксів, відеороликів, зокрема в аеропортах, залізничному транспорті, на телеканалах. Також до розповсюдження матеріалів кампанії долучилася Go Global, за ініціативи якої 2016 рік було оголошено Роком англійської мови в Україні. За дослідженнями TNS, саме в 2016 році 34 % українців почали вивчати англійську.

Очікуване охоплення - 70% цільової аудиторії.

 

 

 

 


Перейти до списку публікацій