Facebook Twitter YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Соціальна реклама  >  15 Травня 2017, 17:05

Комунікаційна кампанія «Крим - це Україна»: День пам'яті жертв геноциду кримськотатарського народу

У рамках загальнонаціональної комунікаційної кампанії "Крим - це Україна", Міністерство інформаційної політики розробило макети для носіїв зовнішньої реклами та відеоролики, які були створені до Дня пам'яті жертв геноциду кримськотатарського народу - 18 травня 1944 року.

Кампанією 2017 року передбачено розповсюдження зовнішньої реклами по всій Україні, яка представляє собою борди та сітілайти під гаслом "Вкрадене дитинство".

Крім того, Міністерством інформаційної політики разом із ТОВ "ФІЛЬДЖАН" було виготовлено три відеоролика: "Вкрадена любов", "Вкрадена мрія", та "Вкрадена сім'я". У основу соціальних роликів покладені реальні життєві історії депортованих кримських татар.

Замовлення на виготовлення соціальних роликів було здійснено через електронну систему публічних закупівель ProZorro.

Мета соціальної кампанії спрямована на привернення всебічної уваги до проблем Криму, зокрема, на висвітленні депортації кримських татар 1944 року для української та міжнародної спільноти.

Бордова кампанія

Соціальні ролики


Перейти до списку публікацій