Facebook Telegram Twitter Instagram YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Новини  >  16 Серпня 2016, 15:08

За підтримки МІП стартувала комунікаційна кампанія Transparency International проти корупції


16 серпня 2016 року у прес-центрі ІА «Інтерфакс-Україна» відбулася прес-конференція, присвячена запуску комунікаційної кампанії Transparency International проти толерантності до корупції : «Корупція має бути поміченою».

У ході прес-конференції заступник Міністра інформаційної політики України Артем Біденко наголосив на важливості нетерпимості до корупції та підкреслив: «Корупцію здолаємо системними діями, спільними заходами суспільства, держави і бізнесу. Кожен має долучитися, адже це питання надважливе».

В рамках кампанії, за підтримки МІП,  буде розміщено більше 600 відповідних зображень на білбордах і сітілайтах в містах по всій країні, а також ролики на радіостанціях Люкс ФМ, Радіо 24, Kiss FM, Радіо Rocks, Релакс, Мелодія та інших.

Крім того, під час заходу було  озвучено  результати дослідження впливу толерантності до корупції на економічні процеси в державах, а також представлено нову креативну комунікаційну кампанію від ТІ Україна та партнерів. А також анонсовано запуск «Платформи антикорупційних комунікацій», до якої зможуть долучитися органи влади, антикорупційні українські та міжнародні громадські організації та рекламний бізнес.

«Це наша третя кампанія, яка називається «Корупція має бути помiченою». Вона несе в собі два сенси», - сказала керівник департаменту комунікації Transparency International Україна Ольга Тимченко.

«Перший сенс в тому, що не можна, щоб в суспільстві були подвійні цінності: з одного боку ми викриваємо корупціонерів, з іншого боку ми заздримо елітному способу життя, дорогим речам, які можна купити тільки корупційним шляхом. Другий сенс цієї кампанії - в тому, що корупцію потрібно мітити, за неї потрібно карати. Ця кампанія також проти безкарності, яка, на жаль, існує зараз в Україні», - пояснила вона.

1

Участь у заході взяли: Андрій Марусов, голова Правління Transparency International Україна; Артем Біденко, заступник Міністра інформаційної політики України; Ольга Тимченко, керівник департаменту комунікації Transparency International Україна; Ігор Гончаренко, в.о. керівника Проектного офісу Національної ради реформ, менеджер антикорупційної реформи.

1

1

 


Перейти до списку публікацій