Facebook Twitter YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Брифінги та прес-конференції  >  9 Березня 2016, 16:03

Стратегія мовлення на Донбасі - розвиток місцевих ЗМІ

1
Радник Міністра з питань забезпечення функціонування телерадіомовлення Олександр Бригинець взяв участь в конференції «Стратегія мовлення для Донбасу»,  що відбувалася 4 – 5 березня 2016 року в м. Краматорськ.
В конференції брали також  участь представники: Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Незалежної асоціації телерадіомовників; Українського державного центру  радіочастот, ЗМІ, а також громадські активісти.
 
«До війни, рейтинг українського телебачення на Донбасі був низьким, а російського - високим. Війна фактично знищила вітчизняне телебачення тут. Але ми пішли не шляхом поновлення ситуації, що була до війни на Донбасі непроукраїнською, а шляхом створення нової системи. Це інша система мереж сигналу,  інша мережа самих телеканалів, де перевага віддається місцевому - як державному, так і приватному – мовленню», - зазначив під час заходу радник Міністра. 

Олександр Бригинець також додав, що забезпечити сигнал і підняти довіру до телеканалів - різні речі. «Якщо забезпечити сигнал можна спільними зусиллями, так як ми це робимо в рамках Комісії при МІП, то піднімати довіру до українського мовлення - це виключно робота журналістів».

Конференція підтвердила суттєві зміни в інформаційній ситуації на Донбасі. По-перше, як зазначив представник USAID/OTI в Україні Орен Мерфі, до 16% впала аудиторія російських телеканалів на вільних територіях Донбасу. По-друге, на конференції фактично підтвердили, що вже близько половини жителів на окупованих територіях мають доступ до українського телебачення, а один з вітчизняних каналів навіть входить до десятки каналів на окупованих територіях з найбільшою аудиторією - 24%. 

Олександр Бригинець: «Ми, в рамках роботи моніторингової місії МІП, з’ясували, що російські телеканали, на вільних територіях Донбасу, дивиться менша аудиторія, ніж українські на окупованихНаселення в зоні АТО оцінює ситуацію з поданням інформації так: Росія дає уніфіковану брехню, а українські канали різні, напівправдиві новини в інтересах окремих політиків, олігархів, груп впливу, партій. Але, ми звертаємося до ЗМІ з закликом, що тільки правда може бути найкращою контрпропаганди, як і проголосило МІП своїм слоганом». 
1
 

Перейти до списку публікацій