Facebook Twitter YouTUBE


Головна  >  Проекти  >  Платформа відкритих конкурсів  >  Проекти на голосуванні  >  ТОВ РАМ 360   >  01/11/2017 19:32:18

Завантажити файл презентації 1.

ДИЗАЙН – КОНЦЕПЦІЯ «DARE FOR NEW»

Як вмотивувати людину зробити перший крок на шляху до чогось непевного та ризикованого? Для багатьох у світі Україна – це terra incognita, нестабільна та небезпечна. Але ми знаємо, що вона інша.

Ми вирішили відверто сказати, що Україна – це пригода, захоплююча та унікальна. Варто тільки наважитися на перший крок. Адже ми віримо, що в кожному з нас живе дух мандрівника, який хоче відкрити новий світ.

Наша дизайн-концепція базується на графічному елементі – скретч-лінії у вигляді слова NEW, що приховує цікаві відкриття. Зітри її та розпочни свою пригоду. Відкрий нову Україну та нові можливості для іноземних туристів, бізнесменів, інвесторів, експатів і широкого загалу! 

 

Завантажити файл презентації 2.

ДИЗАЙН – КОНЦЕПЦІЯ «FROM CHANGES TO CHANCES»

Як знайти те слово, що подолає вкорінені стереотипи та упередженість? Практично нереальне завдання. Особливо, коли це стосується сприйняття України, яку більшість іноземців вважає джерелом проблем та порушником спокою. Але нам вдалося знайти це слово. Навіть не слово, а одну літеру, що перетворює негатив на краще, розхитує бар`єри сприйняття та відкриває нові горизонти можливостей.

Наша дизайн-концепція базується на графічному елементі, який одночасно читається як англійська літера “g” та “c”. Завдяки такій «грі літер» слово changes, яке у багатьох викликає певне занепокоєння, перетворюється на позитивне слово chances.

Цей графічний елемент доповнюється слоганом Big Changes – more Chances. Слоган легко адаптується для всіх іноземних стейкхолдерів, на яких розрахована комунікація: туристів, бізнесменів, інвесторів, експатів та громадян. Наприклад, Changes in perception – chances for tourists або Changes in business – chances for investors.

 

Завантажити файл презентації 3.

ДИЗАЙН – КОНЦЕПЦІЯ «EVERYDAY NEW»

Де людям знайти енергію для змін у власному житті, у власному бізнесі, у власній країні?

Європа та весь світ переживають турбулентні часи, вирішують складні завдання, стикаються з новими викликами. Тому їм потрібна енергія та натхнення, нові рішення та свіжі сили. 

Україна однією з перших розпочала великі зміни. Вона трансформується, інколи вдало, інколи не дуже, але в будь-якому разі кожного дня відбувається щось нове. Україна – це місце сили, яке надихає та надає енергію для руху вперед.

Наша дизайн-концепція базується на динамічному логотипі, який складається з дев’яти елементів-кубиків. Сім кубиків символізують дні тижня, два – кольори українського прапору. Кубики можуть міняти своє розташування, як мозаїка чи калейдоскоп. Запропоноване дизайн-рішення підкреслює динамічність та трансформації. Кожного разу логотип складається у нові композиційні блоки.