Facebook Twitter YouTUBE


Головна  >  Проекти  >  Платформа відкритих конкурсів  >  Проекти на голосуванні  >  ТОВ Мex Advertsing   >  01/11/2017 19:34:45

Завантажити файл презентації.

Любов та гостинність 

Для першої концепції логотипу ми обрали традиційний український стиль вишиванки, який є візитною карткою України, і відомий у всьому світі. Ми зробили логотип легким і витонченим, розмістивши в центрі символічне зображення соняшника і двох стилізованих птахів, голубів, що символізують мир і процвітання. Логотип має змогу трансформуватись за будь-яких потреб та тематики. Наприклад, для інвестиційних потреб птахів навколо соняшника буде змінено на стилізовані індустріальні об'єкти, для наукових потреб буде зображено стилізовані телескопи, і так надалі. Тобто логотип буде зберігати ключовий елемент в будь-яких випадках , а другорядні матимуть змогу змінюватись, не порушуючи  загальної концепції та стилістики вишиванки. 

Слоганом для цієї концепції ми обрали “Любов та гостинність “, тому що саме ці риси роблять Україну неповторною та унікальною, незалежно від мети, з якою люди подорожують нею. Любов та гостинність чекатимуть як на звичайних туристів, що відвідуватимуть Україну для відпочинку, так і на інвесторів, що шукатимуть розвиток для власного бізнесу, науковців та студентів, спортсменів та артистів. Україна чекає кожного с відкритими обіймами.

Нові можливості

Для першої концепції логотипу ми обрали традиційний український стиль вишиванки, який є візитною карткою України, і відомий у всьому світі. Ми зробили логотип легким і витонченим, розмістивши в центрі символічне зображення соняшника і двох стилізованих птахів, голубів, що символізують мир і процвітання. Логотип має змогу трансформуватись за будь-яких потреб та тематики. Наприклад, для інвестиційних потреб птахів навколо соняшника буде змінено на стилізовані індустріальні об'єкти, для наукових потреб буде зображено стилізовані телескопи, і так надалі. Тобто логотип буде зберігати ключовий елемент в будь-яких випадках , а другорядні матимуть змогу змінюватись, не порушуючи  загальної концепції та стилістики вишиванки. 

Слоганом для цієї концепції ми обрали “Любов та гостинність “, тому що саме ці риси роблять Україну неповторною та унікальною, незалежно від мети, з якою люди подорожують нею. Любов та гостинність чекатимуть як на звичайних туристів, що відвідуватимуть Україну для відпочинку, так і на інвесторів, що шукатимуть розвиток для власного бізнесу, науковців та студентів, спортсменів та артистів. Україна чекає кожного с відкритими обіймами.