Facebook Twitter YouTUBE


Головна  >  Про міністерство  >  Обговорення проектів актів  >  проект постанови про внесення змін в постанову 990

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

___ ________ 2015 р. № ______

 м. Київ

 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України 

від 30 червня 1998 р. № 990

 З метою реформування засобів масової інформації щодо поширення суспільно важливої інформації, а також реалізації державної інформаційної політики в цілому Кабінет Міністрів України постановляє:

  1. Внести зміни до постанови Кабінету Міністрів України
    від 30 червня 1998 р. № 990 “Про затвердження Порядку виробництва і розповсюдження соціальної рекламної інформації органів виконавчої влади” (Офіційний вісник України, 1998 р., № 26, стор. 50, ст. 954), що додаються.
  2. Міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади привести у місячний строк власні нормативно-правові акти у відповідність із цією постановою.

  

Прем’єр-міністр України                                                              А. Яценюк

 

  ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

________________№________

 ЗМІНИ, 

що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України

від 30 червня 1998 р. № 990

 

1.            У пункті 2 постанови слова «Міністра Кабінету Міністрів України Толстоухова А. В.» замінити словами «Міністра інформаційної політики України».
  1. У Порядку виробництва і розповсюдження соціальної рекламної інформації органів виконавчої влади, затвердженому зазначеною постановою:

1)            пункт 1 доповнити словами «рекламодавець (за винятком випадків, коли рекламодавцем є громадська організація), об'єкти права інтелектуальної власності, що належать виробнику товару або рекламодавцю соціальної реклами.»;

2)            у пункті 7 слово «Мінінформ» замінити словом «МІП»;

3)            доповнити Порядок пунктами 10, 11 та 12 такого змісту:

“10. Органи виконавчої влади, які виступають замовниками розповсюдження соціальної рекламної інформації, зобов’язані:

погоджувати з МІП усі заходи з розповсюдження соціальної рекламної інформації, шляхом надіслання листа у довільній формі разом із матеріалами запланованої до розповсюдження соціальної рекламної інформації;

щомісячно до 15 числа інформувати МІП, шляхом надіслання листа у довільній формі, про розповсюдження та заплановану до розповсюдження  соціальну рекламну інформацію.

11. Для оперативного погодження та інформування органи виконавчої влади, які виступають замовниками розповсюдження соціальної рекламної інформації, використовують електронну пошту та інші засоби зв’язку.

12. Розповсюдження соціальної рекламної інформації здійснюється органами виконавчої влади, які виступають замовниками розповсюдження соціальної рекламної інформації, виключно після її погодження з МІП.”.

___________________________

 ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ДО ПРОЕКТУ ПОСТАНОВИ