Facebook Telegram Twitter Instagram YouTUBE


Головна  >  Толока  >  2.4. Витрати країн не обмежується створенням канцелярської продукції, наліпками на автобусах чи банерах в аеропортах.   >  26/10/2018 09:41:03

Витрати країн не обмежується створенням канцелярської продукції, наліпками на автобусах чи банерах в аеропортах. Для промоції країн та міст знімають кіно (як-от «Похмілля у Вегасі»), пишуть музичні альбоми, проводять міжнародні конкурси, чемпіонати й виставки, чому у нас таке не роблять?

Державною у минулому році було профінансовано десятки художніх та публіцистичних стрічок: «Кіборги»«Дякую»«Бранці Кремля» тощо. В рамках промоції цих стрічок Міністерство інформаційної політики України організувало ряд заходів в Україні та за її межами:

Показ «Кіборгів» у Гаазі (Нідерланди)

Показ «Кіборгів» у Анкарі (Туреччина)

Показ «Дякую» у Лісабоні (Португалія)

Показ «Дякую» у Франкфурті-на-Одері (Німеччина)

Показ «Бранці Кремля» у Вашингтоні (США)

Показ «Бранці Кремля» у Софії (Болгарія)