Facebook Telegram Twitter Instagram YouTUBE


Головна  >  Толока  >  2.1. У Мінінформполітики зазначили, що на створення бренду «Ukraine NOW» не витратили жодної бюджетної копійки. У самій Banda Agency зазначають, що на розробку брендбуку та завершення роботи над брендом знадобиться ще 50 тисяч доларів з бюджету, де правда   >  26/10/2018 09:38:03

У Мінінформполітики зазначили, що на створення бренду «Ukraine NOW» не витратили жодної бюджетної копійки. У самій Banda Agency зазначають, що на розробку брендбуку та завершення роботи над брендом знадобиться ще 50 тисяч доларів з бюджету, де правда? І де альтернативні варіанти бренду, чому не винесли на громадське обговорення?

На розробку бренду та брендбуку не було використано жодної копійки бюджетних коштів. Бренд розроблявся на волонтерських засадах, необхідне фінансування для розробки брендбуку надав Європейський банк реконструкції та розвитку. 

Розробка бренду велась у рамках роботи Міжвідомчої комісії з питань популяризації України у світі, до якої увійшли профільні органи влади, громадські експерти, фахівці з брендингу, народні депутатиБуло оголошено відкритий конкурс, на який протягом кількох місяців було подано більше 15 комплексних робіт. Усі роботи, які відповідали встановленим вимогам, були розміщені на сайті для голосування.